top of page

Egy erre a célra megbízott menedzser telefonon keresztül véglegesíti veled az árajánlatot, legkésőbb egy munkanapon belül a megkeresés benyújtását követően. Megerősíti a munkaterületet és a projekt ütemezését, és elküldi az árajánlatot az e-mail címedre.
 

A több, mint 15.000 befejezett projektből származó tapasztalatunknak köszönhetően tudjuk, hogy milyen kérdéseket kell feltennünk a megkeresés feldolgozása során, így biztosítva, hogy árajánlataink pontosak legyenek. Az Adam összegyűjti a szakvéleményt számodra, időt és pénzt takarítva meg - helyszíni szemle nem szükséges.

1. Az árajánlat elkészítése

2.​ Csak erősítsd meg!

Ha még nem erősítetted meg ajánlatkérésedet menedzserünkkel telefonon, egyszerűen válaszolj az e-mailben található árajánlatra.


Az általad preferált időpont alapján kijelölünk egy szakembert, akit korábbi ügyfeleink igazoltak. A szakember elérhetőségét a projekt kezdete előtti héten kapod meg, hacsak nem egyeztünk meg másként.


Ha bármilyen módosítást szeretnél eszközölni a kérésén, kérjük, lépj kapcsolatba a kijelölt menedzserrel, ideális esetben még azelőtt, hogy megkapnád a partner elérhetőségét. Ez a megközelítés biztosítja, hogy a legmegfelelőbb szakembert tudjuk biztosítani a projektedhez a kívánt időpontban.

A projektmenedzser mindig előre tájékoztat minden fizetésről. Minden fizetés banki átutalással történik az Adam számlaszámára, ami nagyobb átláthatóságot és pénzeszközeinek biztonságát támogatja.


Az olyan projektek esetében, amelyek ára meghaladja a 400.000 forintot, 30%-os előlegre van szükség a partner kezdeti költségeinek fedezésére. A projekted csak ezt követően kerül megerősítésre. Az előleg egy részét csak a munka megkezdése után kapja meg a szakember. A fennmaradó összeget a projekt befejezésekor szükséges befizetni.


Az 1.200.000 forintot meghaladó árajánlatok esetében a projekt felénél, a zökkenőmentes előrehaladás igazolása után egy második 40%-os előleg fizetése esedékes. A végső kifizetésre csak a projekt befejezése után kerül sor.

3. Kifizetések és előlegek

4. A projekt indítása

A munka a megbeszélt időpontban, általában 9:00-kor kezdődik, kivéve, ha a szakemberrel másképp állapodtatok meg. Mielőtt elkezdené, a szakember átnézi a teret, és aláírod az előre egyeztetett árat a megrendelőlapon. Ha bármilyen kisebb módosításra van szükség, kérlek, jegyezd fel azt az űrlapon. Amennyiben a projektben olyan jelentős változások történnek, amelyeket nem közöltek előre a menedzserrel, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy az árajánlatot ennek megfelelően frissíthessük.


Célunk, hogy projekted zökkenőmentesen és a terveknek megfelelően haladjon. Ezért fontos tudnunk milyen stádiumban van a projekt. Heti rendszerességgel érdeklődünk, hogy megerősítsük, hogy minden az elvárás szerint halad. Segítségedre lesz egy útmutató, amelyben részletezzük, hogy mire kell figyelned az ellenőrzések során.

Az Adammal közös projekted a végéhez közeledik. A munka befejezése után egyszerűen írd alá a a nyomtatvány második részét, az átadási jegyzőkönyvet, amely megerősíti, hogy a munka a megállapodás szerinti terjedelemben és minőségben készült el.


Az elégedettséged kulcsfontosságú számunkra. Miután megkaptuk az aláírt átadás-átvételi jegyzőkönyvet, a projektmenedzsered még egyszer utoljára jelentkezik, hogy végső visszajelzéseket gyűjtsön. Ezután már csak a fennmaradó összeg kifizetése van hátra - és már élvezheted is az újonnan elkészült teret!

5. Már majdnem kész!

bottom of page